Jetertje schreef:Ben met m'n twintig jaar het jongere broertje van Carpento, hier iets bekender dan dat ik ben

Nou, dan hoef ik iig niet echt meer wat te zeggen over familieverbanden enzo

Ik ben Gerard, 23 jaartjes jong (of oud, net hoe je dat zien wilt) en ik slaap in de kamer grenzend aan die van iemand hierboven
Nog bezig met een opleiding ICT-beheerder, en inmiddels ook voorzien van een parttime baan als systeembeheerder bij een heel gezellig bedrijf wat in milieuadvisering, grondboringen etc. doet. Klinkt suf, is het helemaal niet.
Ik reisde vroeger ook al regelmatig met de trein, ben een aantal keer naar Utrecht naar het ziekenhuis geweest voor wat onderhoudswerkzaamheden, en dat ging traditiegetrouw met de trein. Railrunners kopen was het devies. Dat ging in die tijd (we hebben het over 1989, 1990) nog gewoon bij een dame aan het loket. Machtig interessant dat draaitafeltje waardoor ze de kaartjes aangaf

(je begrijpt: techniek heeft me altijd al wel geinteresseerd)
Goed, hoe ik hier terechtgekomen ben, géén idee meer, maar wel dat ik zo af en toe eens langskwam. Ik heb het een paar jaar best wel druk gehad toen ik meewerkte aan een andere site, maar tegenwoordig ben ik daar niet meer actief, en zodoende heb ik weer wat meer tijd om hier te spammen. Mijn ervaringen als moderator / beheerder die deel ik achter de schermen met de andere medewerkers hier, wat soms heel zinnig is, soms wat minder. Laten we het er maar op houden dat ze er blij mee zijn
Treinreizen an sich doe ik met name naar school en werk (beide in regio Utrecht), en zo eens per twee weken naar m'n verloofde die in Groningen woont. Verloofd idd, maar concrete trouwplannen zijn er nog niet. Liever eerst de studies afmaken en centen verdienen. We hebben net iets te vaak gezien hoe het loopt als mensen trouwen en dán nog hun studie moeten doen (en op stufi moeten leven).
Andere hobby's ? Teveel. Ik ben nogal breed geinteresseerd, en zo vermaak ik me dus prima met mobieltjes, computers -vooral de hardware vind ik het boeiendst- en creatief bezig zijn met gereedschap enzo vind ik ook erg leuk. (De buren overigens minder, als het weer eens laat wordt

) En programmeren / scripten vind ik ook wel leuk maar daar heb ik eigenlijk te weinig kaas van gegeten. Heel soms klus ik wat leuks in elkaar zoals een avatar met wijzertjes ofzo