Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Het Spoor Bijster  • Nachtbus 69

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

[Spel] Beantwoord de vraag in de laatste post

Spellen, raadsels en tijdverdrijf

Plaats een reactie

Bericht Re: [Spel] Beantwoord de vraag in de laatste post door LOF » do 07 mei 2015 14:18

Is dat een vraag? Calais is no-go-zone, louter geschikt als doorgeefluik naar Engeland. De stad zelf is één grote verloederde rotzooi, veel vervallen industrie en een grote stinkende haven.

En om in het VK te blijven: Cameron of Miliband?

LOF
Heeft Bedankt: 4 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer
Bericht Re: [Spel] Beantwoord de vraag in de laatste post door groningen » do 07 mei 2015 19:29

Ik mag dan aannemen dat U voor Dover gaat. Tja; blauw tegen rood. Of je door de kat of hond wordt gebeten. Volgens mij ga je het verschil niet voelen. Net zo als hier de VVD en PVDA.

Baarle-Nassau of Baarle-Hertog
5 - 10 - 20 - 50 - 100 - 200 - 500

groningen
Ontvangen Bedankjes: 10 keer
Bericht Re: [Spel] Beantwoord de vraag in de laatste post door LOF » ma 25 mei 2015 21:48

Tja, wat maakt het uit. In het ene land / straat betaal je je pimpelpaars en in het andere blauw, maar moet je daarentegen langer doorwerken en krijg je minder vergoed. Qua plaats is het niet zo'n groot verschil volgens mij.

-

Stel, je bent Mansveld en je mag een miljard belastingeurotjes uitgeven aan het spoor. Waarin investeer je?

LOF
Heeft Bedankt: 4 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer
Bericht Re: [Spel] Beantwoord de vraag in de laatste post door mat_64 » di 26 mei 2015 04:02

Een IC200-net (HSL Zuid, SAAL+Hazelijn, Schiphollijn, Rhijnspoorweg, Oude Lijn, Staatslijn E (exclusief Venlo - Roermond), Eindhoven - Weert - Roermond, Sittard - Heerlen - Herzogenrath (D), Maastricht - Luik, Den Haag - Utrecht, Zwolle - Almelo - Salzbergen (D), Zwolle - Leeuwarden, Zwolle - Groningen, Staatslijn H) opzetten (Vmax naar minsten 200), bedient met quat courante (25kV, 15kV, 3kV en 1,5kV) ICx's, Valero's en ICng/IC200. En volledige elektrificatie van de reizigerslijnen, her aansluiting Maliebaan - Houten/Driebergen.

Wat besteed je aan HRN-stoptrein, regiotreinen, IC's?

mat_64
Medewerker Servex
Medewerker Servex
Heeft Bedankt: 35 keer
Ontvangen Bedankjes: 3 keer

Plaats een reactie

Vorige

Keer terug naar Nachtbus 69