Re: Waarom zoveel overwegen op druk spoor ?
door AlexNL » ma 03 sep 2012 01:44
Wat mij betreft hadden ze de viersporigheid doorgetrokken tot Eindhoven, zodat zeker in de toekomst met ETMET de intercities zo min mogelijk hinder zullen ondervinden van stop- en goederentreinen. Maargoed, dat is nu eenmaal niet het geval. Viersporigheid tot Houten zal al redelijk wat mogelijkheden bieden om tijdig bij te sturen (lees: stoptreinen langer vasthouden indien nodig), maar veel hangt af van de treindienstleiders.
Over de topictitel: dat is historisch zo gegroeid. Toen het spoor werd aangelegd was de huidige drukte niet voorzien, en een overgang was ook toen al veel goedkoper dan een tunnel.
Over de topictitel: dat is historisch zo gegroeid. Toen het spoor werd aangelegd was de huidige drukte niet voorzien, en een overgang was ook toen al veel goedkoper dan een tunnel.

AlexNL- Berichten: 3240
- Geregistreerd: za 22 nov 2008 00:13
- Woonplaats: Ergens
- Heeft Bedankt: 3 keer
- Ontvangen Bedankjes: 18 keer