Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Reizigersvervoer

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Opvallende zaken

Discussies, vragen en opmerkelijke reiservaringen.

Plaats een reactie

Bericht Re: Opvallende zaken door wimk » zo 18 dec 2016 13:00

Gisteren, zaterdag 17 december reden de nieuwe RNet-treinen tussen Gouda en Alphen aan den Rijn niet, en waren er vervangende bussen. Als reden werd gegeven: beperkingen in de materieelinzet.
Weet iemand daar meer vanaf? Problemen met de nieuwe treinstellen die nu een week in dienst zijn?
Wim K

wimk
Bericht Re: Opvallende zaken door wimk » zo 18 dec 2016 13:00

Gisteren, zaterdag 17 december reden de nieuwe RNet-treinen tussen Gouda en Alphen aan den Rijn niet, en waren er vervangende bussen. Als reden werd gegeven: beperkingen in de materieelinzet.
Weet iemand daar meer vanaf? Problemen met de nieuwe treinstellen die nu een week in dienst zijn?
Wim K

wimk
Bericht Re: Opvallende zaken door fietser » vr 06 jan 2017 00:02

Vandaag in de intercity naar Brussel, boordomroep in het Nederlands, Frans, Engels, Duits en het Spaans.
Trof ik een bijzonder ijverige conducteur/treinbegeleider, of wordt er wel vaker in vijf talen omgeroepen?

fietser
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Opvallende zaken door Roberta » do 19 jan 2017 04:34

fietser schreef:Vandaag in de intercity naar Brussel, boordomroep in het Nederlands, Frans, Engels, Duits en het Spaans.
Trof ik een bijzonder ijverige conducteur/treinbegeleider, of wordt er wel vaker in vijf talen omgeroepen?

Je mist nog Chinees, Japans en Koreaans (ooit een keer getroffen richting Schiphol).

Roberta
Heeft Bedankt: 7 keer
Ontvangen Bedankjes: 19 keer
Bericht Re: Opvallende zaken door Chrisdb » za 21 jan 2017 15:49

Roberta schreef:
fietser schreef:Vandaag in de intercity naar Brussel, boordomroep in het Nederlands, Frans, Engels, Duits en het Spaans.

Je mist nog Chinees, Japans en Koreaans (ooit een keer getroffen richting Schiphol).

Heb d'r zelfs een keer een Italiaans horen omroepen. Toch wel klantvriendelijk :) (maar van het IC Brussel-personeel ben ik niet anders gewend :D )
Chris heeft zomerreces...

Chrisdb
Heeft Bedankt: 14 keer
Ontvangen Bedankjes: 13 keer

Plaats een reactie

Vorige

Keer terug naar Reizigersvervoer