Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Reizigersvervoer

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

58 nieuwe sprinters van Stadler, type Flirt

Discussies, vragen en opmerkelijke reiservaringen.

Plaats een reactie

Bericht Re: 58 nieuwe sprinters van Stadler, type Flirt door ibodejoode » ma 29 aug 2016 23:58

Voor zover ik me jaren terug kan herinneren had / heeft DDM1 prima rijeigenschappen, alleen het zitcomfort was matig -> korte steek en harde zittingen. Maar elke sta/zitplaats is meegenomen. Weleens meer dan een uur in een moderne Stadler van Arriva gezeten? Ik kom er als een plank uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

ibodejoode
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: 58 nieuwe sprinters van Stadler, type Flirt door eelkevd » di 30 aug 2016 08:21

MichaBen schreef:Ik heb liever dat ze gewoon voldoende zitplaatsen hebben in de spits. Waar komt die nare drang toch vandaan om alles te slopen terwijl we nog altijd volle treinen hebben?

Ja ok dat is ook weer zo. Maar zet die DD-AR dan maar graag in de Randstad in waar iedereen maar 10 minuten in de trein zit of staat. Ik heb die DD-AR hier in Brabant geregeld als sprinter naar Nijmegen en geloof me maar, een uur op die groene banken is geen pretje. Inderdaad, die rode sprinterbankjes zoals DDM1 had/heeft? maar ook de Wadlopers vroeger hadden weinig beenruimte maar zaten wel lekker.

eelkevd
Heeft Bedankt: 10 keer
Ontvangen Bedankjes: 16 keer

Plaats een reactie

Vorige

Keer terug naar Reizigersvervoer