Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Verhalen, reportages en meer  • Op en Rond de Rails

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2)

Verhalen van OV-personeel

Plaats een reactie

Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Mikos » ma 18 apr 2011 12:09

Ik ook knipoog Ik zit er in ieder geval bovenop en dit verhaal is nog lang niet gedaan. Zodra er schot in de hele zaak zit en ik meer weet, zal ik proberen nog wat meer op papier te zetten, maar dat kon nog wel eens een hele tijd gaan duren...

Mikos
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Ray » di 19 apr 2011 12:08

Wow, wederom een heel heftig verhaal. Hoop echt heel erg voor je dat je er binnen opzienbare tijd weer helemaal bovenop gaat zijn... dit lijkt me echt een hel om mee te moeten maken, en het is overduidelijk dat sommige reizigers niet helemaal inzien wat voor een impact zoiets kan hebben op iemand... of het boeit ze niet, whatever... zonde dat er dat soort mensen zijn vandaag de dag.

Ray
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Maaike » di 19 apr 2011 16:21

Mikos heel veel sterkte, het is fijn dat de collega's er voor je zijn.
Weet niet wat ik moet zeggen behalve dat er idioten rond lopen die dit soort dingen doen.
\nGiving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means you are strong enough to let go \n HC UT

Maaike
Medewerker NS
Medewerker NS
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door InterRailer » wo 20 apr 2011 13:50

Inderdaad een heftig verhaal ik vind dat ze deze daders flink mogen straffen. Mensen moeten gewoon hun werk kunnen doen. Veel sterkte.....

InterRailer
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door lise » do 21 apr 2011 15:37

koos17 schreef:
Diep triest hoe mensen kunnen reageren. Het ergste is nog dat ze zelf fout zitten. Zulke mensen horen gewoon achter de tralies!

Veel mensen zijn eigenlijk gewoon boos op zichzelf, helaas wordt dat op ons (ikzelf werk als toezichthouder/parkeercontroleur) afgereageerd.

Mikos,
ik hoop dat je over een tijdje een deel 3 kan schrijven, dat je weer lekker in je vel zit en weer met plezier de trein op gaat.

lise
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Mikos » do 21 apr 2011 15:43

Ik hoop inderdaad deel 3 te kunnen schrijven en het geheel volledig af te kunnen ronden, maar ben er al wel achter dat dat nog wel een behoorlijke tijd in beslag zal gaan nemen.

Het is te gek voor woorden dat mensen zich niet weten te beheersen in het contact met anderen en anderen daarbij (blijvend) letsel toebrengen of enig andere vorm van schade. Je moet gewoon met je poten van een ander afblijven. nee

Mikos
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door SRich » vr 22 apr 2011 13:38

Veel sterkte mikos,

Is die vent die het veroorzaakt heeft al berecht ?
Ik Spoor Niet
Laurent: "En wat verwacht je nu? Dat de NS van te voren gaan communiceren: Let op, donderdag 13 Januari is het spoor gestremd vanwege een ongeluk dat nog moet gebeuren?"

SRich
Ontvangen Bedankjes: 3 keer
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Mikos » vr 22 apr 2011 16:50

Nee, berechten duurt enorm lang. Heb laatst een artikel gezien over een collega die was aangevallen, waarvan de rechtszaak precies een jaar later pas werd uitgevoerd. We wachten af, we gaan het vanzelf meemaken glimlach

Mikos
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Maaike » zo 24 apr 2011 10:18

Klopt Mikos dat kan inderdaad erg lang duren, tijdens een S&V dienst ben ik, samen met nog een collega door een aantal neo nazi's met mes bedreigd, ruim een jaar later zijn ze pas veroordeeld, uiteindelijk alleen veroordeeld voor belediging, €200 schadevergoeding en €500 boete aan de staat.
Maar een man die mij bedreigd had was binnen 6 mnd veroordeeld tot €200 schadevergoeding aan mij en nog eens een boete van €750 euro aan de staat.

Tsja, helaas regelmatig agressie gehad bij S&V
\nGiving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means you are strong enough to let go \n HC UT

Maaike
Medewerker NS
Medewerker NS
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door SRich » zo 24 apr 2011 22:17

Als het zo doorgaat ben ik voor om HC's en S&V's een wapenstok/pistool te geven. En ze tevens AO te maken.
Ik Spoor Niet
Laurent: "En wat verwacht je nu? Dat de NS van te voren gaan communiceren: Let op, donderdag 13 Januari is het spoor gestremd vanwege een ongeluk dat nog moet gebeuren?"

SRich
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door Bulldozer » zo 24 apr 2011 22:43

En dan?

Bulldozer
Medewerker NS
Medewerker NS
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door SRich » di 26 apr 2011 12:33

Ik behoor het niet te zeggen maar laat ze het wapen gebruiken en dan niet op de benen richten maar ergens tussen de ogen of rond het midden rif....

[modedit=Rick]Iets wat ik eigenlijk ook niet behoor te zeggen, niet het laatste bericht quoten a.u.b....[/modedit]
Ik Spoor Niet

SRich
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door John » di 26 apr 2011 12:40

-1

John
Moderator / Beheerder
Heeft Bedankt: 24 keer
Ontvangen Bedankjes: 14 keer
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door trolleystad » di 26 apr 2011 17:16

Op de bus maak je soms ook dingen mee, maar het moment dat mijn werkgever wilt dat ik pepperspray/taser/ander verdedigingswapen mee moet nemen op de bus neem ik ontslag. cheer down

Mikos, sterkte!

trolleystad
Medewerker Connexxion
Medewerker Connexxion
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door SRich » di 26 apr 2011 19:52

John schreef:-1

? zich iets afvragen
Ik Spoor Niet

SRich
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door ino94 » di 26 apr 2011 20:25

Betekent dat hij het niet eens is met je / het niet goed vind wat je zegt. Kijk maar eens op bijvoorbeeld GeenStijl, die hebben dat ongeveer uitgevonden.

ino94
Bericht Re: Conducteur op Kamper lijntje mishandeld (deel 2) door AG64 » za 07 jan 2012 23:58

Respect! Ben me even aan het inleven in de functie van HC (zit in de sollicitatieprocedure) en dan is het belangrijk dat je alles meeweegt. Dank voor je uitgebreide verhaal. P.S. Je zou ook zomaar schrijver kunnen worden glimlach

AG64

Plaats een reactie

Vorige

Keer terug naar Op en Rond de Rails