Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Werken bij het spoor

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Sollicitatie treinverkeersleider

Over de werkzaamheden van spoorpersoneel.

Plaats een reactie

Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Dwarsligger » di 22 feb 2011 20:48

Rotterdam is bijleveld en van vriesland, in de wtc toren op de 20e verdieping.

Dwarsligger
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Broodtrommel » wo 23 feb 2011 00:09

Kon eventjes niet op de gehele naam komen, en serieus 20e verdieping?! Ze hebben wel een lift toch? Haha
Machinist Goederen VB \n ERTMS ? :: Wagenmeester ? :: Gevaarlijke Stoffen ?

Broodtrommel
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Gilles » wo 23 feb 2011 00:11

Vorige keer dat ik er was zat Bijlevelt en Van Vriesland op de 4e (of 5e) verdieping...

Gilles
Medewerker ProRail
Medewerker ProRail
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Broodtrommel » wo 23 feb 2011 00:12

Ben weer lekker het topic naar mij toe aan het trekken, laten we het op de Trdl-ervaringen hebben van elphabelle.
Ik red mij wel en ze zullen vast wel een receptie hebben glimlach

Broodtrommel
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Gilles » wo 23 feb 2011 11:28

Bijlevelt en Van Vriesland zijn nog wel redelijk ontopic hoor, doen in Rotterdam de PO's (Psychologische Onderzoeken - waar ook de vigilantietest e.d. onder vallen) voor Prorail.

Voor die vigilantietest hoef je je niet al te veel zorgen te maken over je reactiesnelheid; het gaat er vooral om dat je op de juiste knoppen drukt. Uiteraard zit daar wel een bepaalde snelheid aan vast maar of je in 0,25 of 0,29 sec. reageert maakt in dit geval niet zoveel verschil.

Gilles
Medewerker ProRail
Medewerker ProRail
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Broodtrommel » wo 23 feb 2011 11:31

Bedoelde meer van dat ik het had over mijn sollicitatie bij NSH, dat heeft niet zoveel met het topic te maken.

Maar zat Bijlevelt en Van Vriesland nou op 4/5 of op 20e verdieping? blozen

Broodtrommel
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Gilles » wo 23 feb 2011 11:34

Laatste keer dat ik er was (april vorig jaar) op de 4e. Of 5e maar dat maakt niet zoveel uit. In ieder geval niet op de 20e.

Gilles
Medewerker ProRail
Medewerker ProRail
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Broodtrommel » wo 23 feb 2011 11:37

Dat is mooi, op de 20e zou ik echt niks vinden (veel te hoog en daar kan ik niet tegen tong naar buiten)

Broodtrommel
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door SRich » wo 23 feb 2011 12:01

Broodtrommel schreef:Dat is mooi, op de 20e zou ik echt niks vinden (veel te hoog en daar kan ik niet tegen tong naar buiten)

Moet je eens een dagje met mij mee lopen 4 'a 5 torens 'a minimaal 60 meter..... knipoog
Ik Spoor Niet
Laurent: "En wat verwacht je nu? Dat de NS van te voren gaan communiceren: Let op, donderdag 13 Januari is het spoor gestremd vanwege een ongeluk dat nog moet gebeuren?"

SRich
Ontvangen Bedankjes: 3 keer
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door elphabelle » wo 23 feb 2011 12:16

Even gegooglet, ze zitten op de vierde verdieping knipoog

elphabelle
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door schtem » wo 23 feb 2011 20:15

elphabelle schreef:Dankjewel. Ik hoop het, kreeg ondertussen het gevoel dat je een soort übermensch moet zijn als tdl knipoog...

Dat is natuurlijk ook wel een klein beetje waar cool

Geintje tevreden zon

Succes met je assessment!
Trdl

schtem
Medewerker ProRail
Medewerker ProRail
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door elphabelle » wo 23 feb 2011 21:05

Haha! Dankjewel duim omhoog

elphabelle
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door ke-deng » vr 25 feb 2011 23:07

Ik heb vorig jaar assessment gedaan voor treindienstleider. Wat voor mij het lastigste was is de oefening met het onderscheiden van figuren. Je hebt op je scherm een flink aantal rijen met figuren die uit stippen bestaan, 15 figuren per rij ofzo. Uit alle figuren moet je die kiezen die drie stippen hebben. Klinkt eenvoudig maar na een flink aantal rijen dwarrelt alles voor je ogen. Hierop was ik dan ook gezakt. Goed concentreren en niet laten afleiden door de anderen. De andere Veiligheidsgeschiktheidtesten vallen erg mee trouwens hoor.

Tegen mij zeiden ze overigens ook dat mij e-assessment uitstekend was, maar dat bleek later niet het geval te wezen waardoor ik het zou moeten compenseren tijdens de assementdag. Maar dat zeiden ze dus niet van te voren. cheer down

Succes in ieder geval duim omhoog

ke-deng
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door elphabelle » za 26 feb 2011 00:46

15, wat veel! Ik kan me voorstellen dat je dan door de puntjes de dobbelstenen niet meer ziet! Het is gelukkig bijna donderdag.... En dan gaan we het zien glimlach

Het is overigens misschien niet heel relevant, maar een leuk spel (en misschien ook een beetje een multitask-, concentratie-, snelheidstest) staat op www.luchtverkeersleider.nl - ben je er een? tevreden zon

elphabelle
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door ke-deng » ma 07 maart 2011 12:29

Hoe is het gegaan elphabelle?

ke-deng
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door elphabelle » ma 07 maart 2011 13:46

Thanks for asking glimlach Het ging voor mijn gevoel wel goed. Ik was een beetje zenuwachtig voor de veiligheidsgeschiktheid, misschien omdat het zo'n harde go/no go is. Het ging gelukkig goed, al had ik wat teveel fouten bij de reactiesnelheid (de kleurtjes, toontjes, pedalen). Het gesprek ging goed. Bij het rollenspel had mijn communicatie duidelijker gekund, maar dat voelde ook goed. Ik heb geen idee van de overige vragenlijsten en het computerspel. Hoop het snel te weten! En belangrijker.. Ik hoop dat HC een positief advies geeft glimlach

[modedit=Klantenservice]het bericht dat direct boven je staat hoef je niet te quoten als je daar op reageert.[/modedit]

elphabelle
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door Dwarsligger » ma 07 maart 2011 13:53

Is voor mij al een tijd geleden dat ik in Rotterdam moest komen voor de keuring, dus zullen ze misschien wel verhuist zijn, was toen iig aardig hoog

Dwarsligger
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Sollicitatie treinverkeersleider door SRich » di 08 maart 2011 14:54

@elph Wie is HC ?
Ik Spoor Niet
Laurent: "En wat verwacht je nu? Dat de NS van te voren gaan communiceren: Let op, donderdag 13 Januari is het spoor gestremd vanwege een ongeluk dat nog moet gebeuren?"

SRich
Ontvangen Bedankjes: 3 keer

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Keer terug naar Werken bij het spoor