Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Werken bij het spoor

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Treindienstleider worden.

Over de werkzaamheden van spoorpersoneel.

Plaats een reactie

Bericht Treindienstleider worden. door basvo100 » ma 18 jun 2012 23:08

Beste,

Helemaal nieuw hier. Leuk en interessant forum.

Ik ben 14 jaar zit op dit moment in drie Havo. Ik ben behoorlijk gepassioneerd In logistiek en treinen. Van jongs af aan. Het lijkt mij dus geweldig om later als Treindienstleider te werken voor Prorail. Dat duurt natuurlijk nog heel erg lang. Maar aangezien ik een tijdje terug profielkeuzes heb moeten maken, ben ik de laatste tijd veel meer bezig met mijn toekomst. Ik heb eigenlijk een paar vragen. Zoals: na de Havo ben ik van plan een vervolg opleiding te doen hbo logistiek (iets in die trant) maak je zo een grotere kans op een baan als trdl ? Het zou wel fijn zijn hoe te weten hoe een dag in elkaar steekt, verschillende diensten. Opleidingsduur en eventueel prijs van de opleiding. En of er ├╝berhaupt (genoeg) vraag naar is. Eigenlijk gewoon een beetje naslagwerk waar ik binnenkort andere keuzes op kan gaan baseren.

Ik weet niet of hier nog andere topics over zijn? Maar goed, een paar specifieke vragen dus.

Alvast super bedankt!

Bas.

basvo100
Bericht Re: Treindienstleider worden. door Laurent » wo 20 jun 2012 01:20

Hoi Bas,

Allereerst een huishoudelijke mededeling. Je hoeft niet aan het einde van het berichtinvoervenster op enter te drukken, het forum past zelf de tekst aan aan het formaat beeldscherm dat eenieder heeft.
Zelf ben ik geen treindienstleider, ik kan je hier dus weinig over vertellen. Echter, ik hoop je met deze zoekopdracht alvast een eindje op weg te helpen. Over het werk als treindienstleider is namelijk al een hele boel geschreven op dit forum, omdat je niet de eerste bent die graag treindienstleider wil worden. In de zoekresultaten vind je alle resultaten op het forum, juist omdat er ook verhalen zijn vanaf de werkvloer. Ook zul je in dit grote topic, dat over solliciteren gaat, ook nog wel informatie vinden over het worden van treindienstleider. Het handigste is echter om daar ook even een zoekopdrachtje aan te hangen, maar dan wat specifieker.

Mocht je nog algemene vragen over bijv. het forum hebben, stuur mij gerust een berichtje.

Veel plezier op forum!
Laurent
Neem ook eens een kijkje op mijn youtube kanaal: Railion 6513

Laurent
Moderator / Beheerder

Plaats een reactie

Keer terug naar Werken bij het spoor