Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Werken bij het spoor

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Rollenspel

Over de werkzaamheden van spoorpersoneel.

Plaats een reactie

Bericht Re: Rollenspel door koffieverkeerd » wo 13 maart 2013 17:11

BOW schreef:Ik heb persoonlijk ook altijd de indruk dat je beoordeeld wordt buiten het gesprek, dus hoe je je gedraagt in de groep wachtenden.

Ben je sociaal betrokken bij de groep wachtenden zonder er uit te springen is alles in orde, plaats je je buiten de groep en doet niet als de groep doet, ben je negatief of of heb je het hoogste woord = niet door.

Ik snap dat dit kort door de bocht is, maar bij alle keurigen waarbij ik betrokken was, was dit een makkelijk waar te nemen feit.

Het ging ook op voor een groepje meiden die een eigen groepje vormden. Toen de groep kandidaten besloot even de benen te strekken en gaan eten bleven zij zitten. Daarna waren ze verdwenen, afgekeurd.

Het is waarschijnlijk niet vreemd hoe je je gedraagt in een sociale groep mee te nemen bij de keuring. Bij de werkgever kom je immers ook in groepen collega's terecht en moet je met collega's samenwerken.

Dat viel mij ook op bij de groep waar ik in zat...de mensen met het hoogste woord en erg aanwezige karakters vlogen er het eerste uit.

koffieverkeerd

Plaats een reactie

Vorige

Keer terug naar Werken bij het spoor