Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Treinen  • Werken bij het spoor

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Sollicitatieprocedure Machinist

Over de werkzaamheden van spoorpersoneel.

Plaats een reactie

Bericht Sollicitatieprocedure Machinist door Hapsnurker » za 21 maart 2015 04:27

Goedemorgen!

Onlangs heb ik ook al gesolliciteerd voor Treindienstleider en ik had zo'n twee weken geleden de psychologische keuring. Intellectuele capaciteiten en veiligheidsgeschiktheid ben ik wel met gemak doorgekomen, dat rollenspel had ik echter volkomen anders ingeschat en daar ben ik dan ook op afgewezen...

Binnenkort wil ik een sollicitatiebrief sturen voor de functie Machinist (open sollicitatie, want er staan momenteel geen vacatures open voor Noord Holland...) maar is de sollicitatieprocedure een beetje vergelijkbaar? En ga ik in de loop van deze procedure weer tegen zo'n rollenspel aanlopen? :^)

Alvast bedankt voor de reacties!

PS: gezien het tijdstip waarop ik dit schrijf lijkt het er misschien op dat ik net de kroeg uitgerold ben, maar ik loop nu een nachtdienst ;)

Hapsnurker
Bericht Re: Sollicitatieprocedure Machinist door Dwarsligger » za 21 maart 2015 20:11

Ik zou gewoon afwachten op een vacature. Open sollicitaties werken niet echt, daar krijgen ze er honderden van binnen. Sollicitatie procedure komt aardig overeen. Rollenspel kan ik me niet heugen maar is ook al even geleden, maar hoort meer bij de keuring van Hc.

Dwarsligger
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer

Plaats een reactie

Keer terug naar Werken bij het spoor