Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Forumoverzicht  • Verhalen, reportages en meer  • Beste Reiziger

Registreren

Opeens Had Ik Het ... over treinen en ander openbaar vervoer, sinds 2003

Elke aanrijding zijn verhaal.

De beste bijdragen van Reizigers

Plaats een reactie

Bericht Elke aanrijding zijn verhaal. door Rick » ma 15 nov 2010 19:59

Ik kom vandaag thuis, terug van een lange dag. Ik had al meegekregen dat er een ernstige storing was tussen Roosendaal en Bergen op Zoom, aanrijding met een persoon. Ik ben thuis even aan het werk en opeens komt mijn zusje bij me in de kamer. Helemaal overstuur en emotioneel. Die vertelde dat een klasgenoot van vorig jaar was overleden, voor de trein gesprongen. Daar kwam die storing dus vandaan. Ik loop even naar haar toe en geef haar een knuffel als "grote broer". Even later bleek: Die jongen is vermoedelijk niet zelf voor de trein gesprongen, maar geduwd door een andere jongen die schijnbaar ruzie met hem heeft. Een aanrijding met een persoon werd plotseling een moord.

Ik besef me nu iets heel goed. Naast de machinist en HC die opgevangen moeten worden en de vele gestrande reizigers is er ook de familie en de vriendengroep van degene die is aangereden. Heel akelig gevoel wat dat me vandaag heeft opgeleverd.

Pluspuntje: Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. glimlach

Rick
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door Dwarsligger » ma 15 nov 2010 20:15

Dat kan ik me goed voorstellen ja, dan krijg je er ineens een heel eng, naar idee bij.Maar niet hopen dat het moord is.
Daar in tegen gefeliciteerd met je rijbewijs dan duim omhoog :idee:

Dwarsligger
Spoormedewerker
Spoormedewerker
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door TPCAigle » ma 15 nov 2010 20:32

Dan komt het erg dichtbij...

Ook van mij gefeliciteerd met je rijbewijs.

TPCAigle
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door Libris » ma 15 nov 2010 20:37

Brr, zo komt het erg dichtbij. Vooral dat het geen ongeluk lijkt te zijn geweest.

p.s. gefeliciteerd met je rijbewijs glimlach

Libris
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door marciekemp » di 16 nov 2010 12:25

Ja op die manier komt het zeker erg dichtbij, heb ook gelezen dat diegene mogelijk is geduwd, of dat hij op de vlucht was voor een overvaller.
Ik snap ook niet dat iemand die jongen zomaar voor de trein heeft kunnen duwen mocht dat zo zijn, dan moet er met jezelf ook wel wat mis zijn verdrietig , in idergeval wens ik je zusje er veel sterkte mee, en natuurlijk ook de andere betrokkenen.

Wel gefeliciteerd met je rijbewijs lekker

marciekemp
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door The_Knitter » di 16 nov 2010 12:39

Als het laatste bericht wat ik gehoord heb klopt:
Die jongen was op de vlucht voor een overvaller, en toen hij bij de overweg kwam waren de slagbomen gesloten, en kon hij er niet meer voor langs. Hij is er vervolgens voorgeduwd door die overvaller.

The_Knitter
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door marciekemp » di 16 nov 2010 12:48

Dat is ook wat ik heb gelezen/gehoord, maar ik hoop dat de waarheid snel boven tafel komt.

marciekemp
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door Joop » di 16 nov 2010 12:51

Voordat dit verhaal een eigen leven gaat lijden wil ik er graag op wijzen dat er een onderzoek is ingesteld naar een Mogelijk gerucht. Zolang er niets over bekend is, zou ik willen verzoeken niet over te gaan tot enige speculatie. Wacht het onderzoek maar af. Van Horen Zeggen, hebben we in deze droevige zaak geen boodschap.

Joop
Bericht Re: Elke aanrijding zijn verhaal. door en-es » di 16 nov 2010 19:47

De politie heeft na onderzoek inmiddels laten weten dat er van een misdrijf geen sprake was, zo lees ik op RTL-teletekst.

en-es
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer

Plaats een reactie

Keer terug naar Beste Reiziger